Κοινοποιήσεις στα Social Media : Σύμφωνα με την Shareaholic, οι κοινοποιήσεις των Social Media πέρυσι οδήγησαν σε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα σε ιστότοπους από τις μηχανές αναζήτησης. Αυτό σημαίνει ότι είναι σημαντικότερο από ποτέ να αναπτύσσετε περιεχόμενο με γνώμονα την κοινωνική συμμετοχή.
Ποιος δεν θέλει το περιεχόμενό του να γίνει viral και να πάρει χιλιάδες κοινοποιήσεις στα Social Media; Είμαστε βέβαιοι ότι έχετε δει ή ακόμα και δημιούργησε εξαιρετικό περιεχόμενο που δεν πήρε μεγάλη προσοχή στα social media. Σε αυτό το άρθρο, θα σας δώσουμε τις κορυφαίες έξι καλύτερες πρακτικές για την ανάπτυξη περιεχομένου που θα έχει άφθονες κοινοποιήσεις.
1. Διαδώστε το περιεχόμενό σας στα κανάλια των Social Media σας
Η συμβουλή Νο1 είναι να μοιραστείτε το περιεχόμενό σας σε όλα τα Social Media σας. Μπορείτε να προγραμματίσετε ενημερώσεις όλη την εβδομάδα με έναν αριθμό tweets, για παράδειγμα, όλα με διαφορετικό “γύρισμα”.
Επίσης, αν έχετε ένα κομμάτι πολύτιμου περιεχομένου, είναι σημαντικό να το φέρετε στον αφρό με ανθρώπους που επηρεάζουν το κοινό ανάλογα με τον τομέα ( πχ Ελένη Μενεγάκη στον τομέα των καλλυντικών ). Στατιστικές από το Buzzsumo έδειξαν ότι σε ένα αριθμό κοντά στα 1 εκατομμύριο άρθρα, η ύπαρξη ενός ατόμου που επηρεάζει την κοινή γνώμη στο άρθρο αυξάνει κατά 30% περισσότερο τις κοινοποιήσεις στα Social Media.
2. Χαρακτηριστικό τίτλο και εικόνα που ξεχωρίζει
Βεβαιωθείτε ότι έχετε έναν πιασάρικο τίτλο και ότι συνοδεύετε το περιεχόμενό σας με μια ενδιαφέρουσα εικόνα που συμπληρώνει το περιεχόμενο και προσελκύει τους ανθρώπους ( συνήθως αυτές οι φωτογραφίες βρίσκονται στο shutterstock.com). Οι τίτλοι «Πώς να» συχνά λειτουργούν καλά, εκτός από εκείνους που προκαλούν περιέργεια ή κάνουν μια υπόσχεση. Επίσης, έρευνα έχει δείξει ότι οι συναισθηματικοί τίτλοι παίρνουν περισσότερες κοινοποιήσεις στα Social Media.
3. Παρουσίαση επιμελημένου περιεχομένου
Το περιποιημένο περιεχόμενο μπορεί να έχει πολύ καλές πιθανότητες να γίνει viral, αν γίνει καλά. Η ταξινόμηση μέσω της «τεράστιας θάλασσας» του περιεχομένου στο διαδίκτυο για να βρείτε την αφρόκρεμα σε ένα συγκεκριμένο θέμα είναι πολύτιμη για τους αναγνώστες σας. Θα εκτιμήσουν το χρόνο που εξοικονομήσατε για εκείνους και θα διαπιστώσετε ότι θα είναι ιδιαίτερα διατεθειμένοι να μοιραστούν τη λίστα σας στα δίκτυά τους.
4. Χαρακτηριστικά άρθρα επισκεπτών
Σκεφτείτε τι είδους άτομα θα ήθελαν να ακούνε οι αναγνώστες σας, όπως οι opinion leaders ή εκείνοι που έχουν κάποιες ενδιαφέρουσες, σχετικές γνώσεις για να μοιραστούν. Στη συνέχεια, απευθυνθείτε σε αυτούς τους ανθρώπους και ζητήστε τους να συνεισφέρουν ένα κομμάτι πρωτότυπου περιεχομένου στο ιστολόγιό σας. Όχι μόνο οι επισκέπτες – συνεργάτες φέρνουν μια νέα προοπτική στο ιστολόγιό σας, αλλά τόσο εσείς όσο και οι συνεργάτες σας έχετε το πλεονέκτημα ότι θα έχετε το προνόμιο να αποκτήσετε έκθεση ο ένας στο κοινό του άλλου. Και φυσικά, οι συνεργάτες σας θα θελήσουν να μοιραστούν την ανάρτησή τους στα Social Media, ενισχύοντας περαιτέρω την εμβέλειά τους.
5. Ζητήστε από τα άτομα να μοιραστούν
Στο τέλος του περιεχομένου, μπορείτε να συμπεριλάβετε μια γραμμή που υποδηλώνει ότι οι αναγνώστες σας μοιράζονται την ανάρτηση με το δίκτυό τους, αν το απόλαυσαν. Φυσικά, θα πρέπει να το κάνετε εύκολο για αυτούς, φτιάχνοντας Social Media Buttons στο τέλος ή στην πλευρά του περιεχομένου.
Προσοχή : Μην ζητείτε το share μέσω προτροπής στα Social Media γιατί αυτό αποτελεί penalty για την απόδοση σας.
6. Δημιουργήστε βίντεο και infographics
Τα infographics και τα βίντεο είναι εξαιρετικά, επειδή όσοι δεν θέλουν ή δεν έχουν το χρόνο να διαβάσουν ένα κομμάτι περιεχομένου μακριάς μορφής εκτιμούν την ευκολία και την άνεση που παρέχουν αυτά τα μέσα. Είναι πραγματικότητα ότι οι περισσότεροι άνθρωποι προσελκύονται στο ηλεκτρονικό οπτικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με το Wishpond «Τα οπτικό κομμάτι επεξεργάζεται 60.000 φορές πιο γρήγορα στον εγκέφαλο από ό, τι το κείμενο». Και το SlideShare διαπίστωσε ότι τα infographics κοινοποιούνται έως και τρεις φορές συχνότερα στα Social Media από ό, τι άλλο περιεχόμενο.