7 Digital τάσεις για Επιχειρήσεις το 2020 | iArk Social Media & Digital Agency

7 Digital τάσεις για Επιχειρήσεις το 2020

Τι δείχνουν τα Digital Trends για το 2020;

Η τεχνητή νοημοσύνη, τα chatbots και το Video Marketing πρόκειται να είναι στο επίκεντρο τη νέα χρονιά, με τις επιχειρήσεις να αναζητούν από το ξεκίνημα της σεζόν τους καλύτερους δυνατούς τρόπους να μεγιστοποιήσουν την προβολή τους στα κοινωνικά δίκτυα!

1. Τεχνητή νοημοσύνη ( Artificial Intelligence )

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα τεχνητής νοημοσύνης θα βρούμε στη Masterard η οποία δημιούργησε ένα ρομποτάκι Facebook Messenger για την εξυπηρέτηση πελατών.

Ο σχεδιασμός του είναι τέτοιος ώστε δεν μπορείς εύκολα να διακρίνεις εαν μιλάς με robot ή με άνθρωπο πίσω από τον υπολογιστή!

2. Programmatic διαφημίσεις

Προγραμματική διαφήμιση σημαίνει ότι χρησιμοποιείτε την τεχνητή νοημοσύνη για να αυτοματοποιήσετε τη διαφημιστική αγορά, έτσι ώστε να μπορείτε να στοχεύετε περισσότερο συγκεκριμένα είδη κοινών. Η υποβολή προσφοράς σε πραγματικό χρόνο, για παράδειγμα, αποτελεί έναν τύπο προγραμματικής διαφήμισης για αγορές. Αυτός ο αυτοματισμός είναι περισσότερο αποτελεσματικός και γρήγορος, κάτι που σημαίνει υψηλότερα ποσοστά σε conversions και χαμηλότερο κόστος ανεύρεσης πελατών.

3. Chatbots

Τα chatbots θα συνεχίσουν να αποτελούν σημαντικό κομμάτι του Digital Marketing και το 2020. Αυτή τεχνολογία βασίζεται στην τεχνητή νοημοσύνη και χρησιμοποιεί την ανταλλαγή μηνυμάτων σε πραγματικό χρόνο, μέρα ή νύχτα με τους πελάτες σας ή τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.

  • Το 63% που συμμετείχε σε έρευνα τονίζει ότι προτιμά να συνομιλεί με online chatbot για να επικοινωνήσει με μία εταιρεία
  • Τα chatbots θα φτάσουν το 85% της εξυπηρέτησης πελατών μέσα στο 2020
  • Τα κορυφαία πλεονεκτήματα των chatbots είναι η 24ωρη εξυπηρέτηση (64%), οι άμεσες απαντήσεις σε αιτήματα-ερωτήματα (55%) και οι απαντήσεις σε απλές ερωτήσεις (55%).
  • Από το 2022 τα chatbots θα βοηθούν τις επιχειρήσεις να εξοικονομούν πολλά εκατομμύρια ευρώ ετησίως
  • Το 80% των επιχειρήσεων θέλει να προσθέσει chatbot από το 2020

4. Video Marketing

Το Video Marketing είναι ένα από τα πιο σημαντικό – αν όχι το πιο σημαντικό – marketing trend σήμερα και πολύ πιθανό για τα επόμενα 5-10 χρόνια. Αυτοί οι αριθμοί τη σημασία της ενσωμάτωσης video στη στρατηγική του Digital Marketing σας για το 2020:

  • Το 70% των καταναλωτών αναφέρει ότι έχει κοινοποιήσει video επιχειρήσεων
  • Το 72% των επιχειρήσεων αναφέρει ότι το video βελτίωσε το ποσοστό των conversion τους
  • Το 52% των καταναλωτών αναφέρει ότι βλέποντας βίντεο με τα προϊόντα που επρόκειτο να αγοράσουν τους κάνει πιο σίγουρους για online αγορές
  • Το 65% των στελεχών επισκέπτεται την ιστοσελίδα της διαφημιζόμενης επιχείρησης και το 39% προχωρά σε τηλεφωνική επικοινωνία αφού παρακολουθήσει ένα video
  • Το video είναι μακράν ο πιο δημοφιλής τρόπος, με τον οποίο οι πελάτες θέλουν να ενημερωθούν γύρω από τις κινήσεις τους

Και μην νομίζετε ότι πρόκειται αποκλειστικά για το YouTube. Για να δείτε τη μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με το Video Marketing σας, μπορείτε να κατασκευάσετε εξατομικευμένο video για το Brand σας ή να ξεκινήσετε μία Live μετάδοση στο Facebook, στο Instagram ή στο LinkedIn.

Ένα από τα προβλήματα που είχαν αντιμετωπίσουν οι Digital Agencies τα τελευταία χρόνια ήταν η συνεχώς αυξανόμενη χρήση smartphones. Οι μεγάλες σελίδες για πωλήσεις, καθώς και τα δεκάδες email άρχισαν να χάνουν την αποτελεσματικότητά τους λόγω της οθόνης των κινητών, επειδή ήταν δύσκολο να τα διαβάσει κάποιος. Τα video εν αντιθέσει, μπορούν να δώσουν την ίδια πληροφορία σε μία μορφή που δουλεύει τέλεια ανεξαρτήτως της συσκευής και της πλατφόρμας!

5) Influencers

Το Marketing μέσω των Influencers είναι ένας τύπος διαφήμισης από στόμα σε στόμα που εστιάζει στη χρήση κάποιων ατόμων με επιρροή στα social media για να οδηγήσει το μήνυμα της επιχείρησής σας στην ευρύτερη αγορά. Οι Influences μπορεί να είναι γνωστοί και σαν celebrities, αλλά ως επί το πλείστον είναι πρόσωπα που έχουν δεκάδες χιλιάδες followers στο Instagram και στο YouTube και μπορούν μέσω των social media να προωθήσουν τα προϊόντα της εταιρείας σας.

Επειδή η προώθηση μέσω των Influencers είναι γενικά πιο παραδοσιακή, το 92% των ανθρώπων εμπιστεύονται τις συστάσεις άλλων πελατών σε σχέση με την εταιρική διαφήμιση.

6) Εφαρμογές επικοινωνίας ( Whatsapp, Viber, Messenger )

Εάν πιστεύετε ότι αυτές οι εφαρμογές είναι μόνο για να στέλνετε emojis στους φίλους σας, τότε ρίξτε μια ματιά στους παρακάτω αριθμούς :

  • 1.3 δισεκατομμύρια χρήστες μηνιαίως είναι ενεργοί στο Facebook Messenger
  • 10 δισεκατομμύρια μηνύματα αποστέλλονται μεταξύ ανθρώπων κι επιχειρήσεων στο Facebook Messenger κάθε μήνα.
  • Το WhatsApp έχει 1.6 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες και 55 δισεκατομμύρια μηνύματα αποστέλλονται καθημερινά
  • Οι τρεις κορυφαίες εφαρμογές – WhatsApp, Messenger, WeChat – έχουν συνδυαστικά περισσότερους χρήστες από το Facebook ή το YouTube ( όχι με μεγάλη διαφορά, αλλά όχι ακόμα… )

Αυτά τα στατιστικά δείχνουν τη δημοτικότητα των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων και από τη στιγμή που οι άνθρωποι άρχισαν να ξοδεύουν αρκετό χρόνο για να επικοινωνούν μέσω αυτών των εφαρμογών, είναι φυσικό ακόλουθο να το εκμεταλλευτεί η εταιρεία σας μέσω της προβολής διαφημίσεων.

Οι χρήστες των εφαρμογών, επιπροσθέτως, περιμένουν από τις επιχειρήσεις ότι θα έχουν μία παρουσία στα εν λόγω Apps επειδή είναι είναι ένας άμεσος τρόπος προβολής και πιο εύκολο να αλληλεπιδράσουν μαζί τους. Στην πραγματικότητα, το 50% λέει ότι είναι πιο πρόθυμοι να προβούν σε κάποια αγορά από μία επιχείρηση η οποία «επικοινώνησε» μαζί τους μέσω των Social Messaging Apps.

Λόγοι που πρέπει να σκεφτείτε τη χρήση των Social Messaging Apps :

  • «Καλλιεργήστε» την επαφή με τους πελάτες
  • Παροχή πληροφοριών
  • Ενίσχυση πωλήσεων
  • Συμμετοχή των πελάτων σε events
  • Ανάκτηση potential πελατών
  • Παροχή υποστήριξης και βοήθειας

7) Το Content Marketing παραμένεις ο «βασιλιάς» του SEO

Τα αποτελέσματα της τελευταίας έρευνας της Google τον Μάρτιο του 2019 για τον αλγόριθμο αναζήτησης έδειξαν το ανανεωμένο περιεχόμενο στις ιστοσελίδες είναι και πάλι ψηλά!

  • Το Content Marketing είναι τόσο σημαντικό που το 88% των B2B διαφημιστών συμφωνεί ότι η δημιουργία original περιεχομένου κάνει το κοινό να βλέπει την επιχείρηση αξιόπιστη πηγή :
  • Το Content Marketing κοστίζει 62% λιγότερο από εξωτερικές πηγές διαφήμισης κι επιστρέφει 3 φορές περισσότερα leads
  • Το Content Marketing έχει χαμηλότερο αρχικό κόστος και βαθύτερα μακροπρόθεσμα οφέλη από την πληρωμένη αναζήτηση
  • 615 εκατομμύρια συσκευές χρησιμοποιούν Ad Blockers, το οποίο σημαίνει ότι οι διαφημίσεις σας δεν προβάλλονται σε τόσο ευρύ κοινό
  • Οι μικρές επιχειρήσεις με αρθρογραφία στα sites τους αποκτούν 126% περισσότερα leads από αυτές που δεν έχουν
  • Το Content Marketing έχει 6 φορές υψηλότερα ποσοστά σε conversion rates σε σύγκριση με άλλες μεθόδους διαφήμισης

Με τη Google να συνεχίζει να ανταμείβει τα «καλά» διαμορφωμένα άρθρα και τα συνεχώς ανανεωμένα, το Content Marketing είναι κάτι στο οποίο πρέπει να επενδύσουν οι επιχειρήσεις!