Η IBM παρουσιάζει τo νέο εργαλείο πρόβλεψης διαφημίσεων στα Social Media | iArk Social Media & Digital Agency

Η IBM παρουσιάζει τo νέο εργαλείο πρόβλεψης διαφημίσεων στα Social Media

Το ” Accelerator Advertising with Watson ” αποτελεί το Next Big Thing στο Engagement στα Digital Marketing.

Η IBM κυκλοφόρησε το “Accelerator Advertising with Watson”, μια λύση πρόβλεψης διαφήμισης που χρησιμοποιεί το AI για να καθορίσει ποια δημιουργικά θα προσφέρουν το καλύτερο engagement σε συγκεκριμένα είδη κοινού, ενώ βοηθά και στον εντοπισμό νέων ευκαιριών τμηματοποίησης κοινού. Μπορεί, επίσης, να αναλύει τα αποτελέσματα καμπάνιας με βάση την άποψη  του δημιουργικού και του κοινού.

Γιατί μας ενδιαφέρει

Η τελευταία λύση τεχνολογίας τεχνητής νοημοσύνης της IBM, βασισμένη στην πλατφόρμα Watson, είναι σχεδιασμένη για να παρέχει υπερ-εξατομικευμένες διαφημίσεις. Έχει τη δυνατότητα να παράγει δημιουργικά που απευθύνονται σε συγκεκριμένα κοινά, που βάσει ενός μοντέλου πρόβλεψης θα μπορούσε να εξαλείψει μεγάλο μέρος των υποθέσεων που γίνονται για τον προσδιορισμό των στοιχείων που θα δημιουργήσουν το μεγαλύτερο engagement.

“Αντιστοιχίζοντας επαναλαμβανόμενα δημιουργικά με τμήματα κοινού είναι το επόμενο βήμα στη βελτιστοποίηση της καμπάνιας”, δήλωσε ο Senior Marketing Director Marketing, Josh Eldridge. Η Lending Tree και η Potential Energy Coalition είναι δύο brands που έχουν επιβεβαιώσει ότι θα εφαρμόσουν μια έκδοση beta του IBM Επιταχυντή Διαφήμισης.