8 Είδη διαφημίσεων στο Facebook που θα απογειώσουν το Eshop σου! | iArk Social Media & Digital Agency

8 Είδη διαφημίσεων στο Facebook που θα απογειώσουν το Eshop σου!

Παρότι τα είδη διαφημίσεων στο Facebook είναι δεκάδες, αναλύουμε τις 8 πιο δυνατές διαφημίσεις για το eshop σας!

Σε κάθε περίπτωση που χρειάζεσαι περισσότερες συμβουλές μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας εδώ 

  • Διαφημίσεις ιστοσελίδας
  • Διαφήμιση πολλαπλών προϊόντων (Carousel)
  • Διαφήμιση προσφορών
  • Διαφήμιση βίντεο
  • Διαφήμιση «εγγραφών»
  • Canvas
  • Χορηγούμενες αναφορές
  • Δυναμική διαφήμιση (Πρώην δυναμική διαφήμιση προϊόντων)

Για να δείτε διαφορετικές διαφημίσεις και είση τοποθετήσεων, σιγουρευτείτε ότι έχετε ήδη ελέγξει τη γκάλερι στις διαφημίσεις του Facebook.

Πρέπει να boostάρετε τις δημοσιεύσεις σας;

Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες Eshop τις πρώτες ημέρες διαφημίζουν στο Facebook ένα ήδη υπάρχον post. Αυτός είναι ο πιο απλός τρόπος διαφήμισης : Χορηγείτε ένα ήδη οργανικό post στη σελίδα σας στο Facebook. Παρόλο που αρχικά μπορεί να φαίνεται αποτελεσματική, υπάρχουν κάποια θέματα με το boostάρισμα των δημοσιεύσεων στο προεπιλεγμένο σύστημα του Facebook.

  • Πρέπει να το κάνεις «χειροκίνητα» κάτι που απαιτεί χρόνο.
  • Δεν μπορείτε να ελέγξετε τη βελτιστοποίηση της διαφήμισης. Ολόκληρο το μπάτζετ είναι πιθανό να πάει στην αλληλεπίδραση εκείνων που απλώς έκαναν Like στη δημοσίευσή σας χωρίς να προβούν σε κάποια ενέργεια. Κάτι που αυτομάτως είναι άσκοπη σπατάλη χρημάτων.
  • Έχετε πολύ περιορισμένες δυνατότητες στη στόχευση: Μπορείτε να επιλέξετε μόνο δημογραφικά στοιχεία κι ενδιαφέροντα.

Να σημειώσουμε πως το boost των posts ήταν αρκετά ενδιαφέρον για τα Live video του Facebook. Δεν μπορείτε να βάλετε διαφήμιση όσο είναι Live, αλλά αφού ολοκληρωθεί – δημοσιευτεί μπορείτε να το κάνετε.

Όταν χρησιμοποείτε το in-house σύστημα του Facebook για να boostάρετε κάποια δημοσίευση, προτείνουμε να δείτε το «Boost» ως ένα εργαλείο για αλληλεπίδραση με το υπάρχον κοινό της σελίδας σας.

Αυτό δουλεύει για δύο λόγους : 1) Είναι το τρέχον κοινό σας και αυτός είναι ένας τρόπος υπενθύμισης και ότι βγάλατε πχ κάτι καινούριο και 2) Μπορείτε να ελέγξετε ποιο είδος περιεχόμενου αρέσει περισσότερο στους ακόλουθούς σας.

Διαφημίσεις ιστοσελίδας (Για clicks στο site)

Αυτή θα είναι μία διαφήμιση για το Desktop ή τη δεξιά στήλη. Είναι επίσης γνωστή σαν «Domain Ads» ή «Page Post Link Ads», αλλά αυτό που πρέπει να ξέρετε είναι ότι αφορά μία διαφήμιση επάνω σε φωτογραφία μαζί με προαιρετική περιγραφή από πάνω και μία περιγραφή του συνδέσμου που θα οδηγεί στο Eshop σας.

Αυτή είναι η πιο πολυ-χρησιμοποιημένη διαφήμιση στο Facebook και για έναν καλό λόγο : Δουλεύει. Με το Facebook Pixel να έχει εγκατασταθεί σωστά στην ιστοσελίδα, κάθε επισκέπτης που πατάει το σύνδεσμο μπορεί να βρεθεί και να επαναστοχευτεί στο Facebook αργότερα.

Προηγουμένως υπήρχε ένας απαράβατος κανόνας ότι η εικόνα σας δεν μπορεί να έχει περιεκτικότητα με κείμενο πάνω από 20%. Παρόλο που αυτός ο κανόνας επισήμως δεν υπάρχει πια, η απήχηση της διαφήμισής σας μπορεί να είναι μικρότερη αν το κείμενο στη φωτογραφία είναι υπερβολικό. Αυτό είναι το μήνυμα που έστειλε το Facebook σε μία διαφήμιση που επίτηδες υπήρχε αρκετό κείμενο.

Πολλαπλή διαφήμιση προϊόντων (Carousel Ads)

Οι συγκεκριμένες διαφημίσεις γνωστές και σαν Carousel κυκλοφόρησαν το 2015 κι ένα πράγμα είναι πλέον σαφές : Είναι εκπληκτικό να μπορείτε να δείτε ποιο προϊόν έχει μεγαλύτερη απήχηση στους πελάτες σας. Το Facebook μπορεί αυτόματα να βελτιστοποιήσει τη διαφήμισή σας και να εμφανιστεί πρώτα σε εκείνους που «Πάτησαν περισσότερες φορές», αυξάνοντας έτσι την πιθανότητα να επισκέπτονται οι χρήστες το site σας μετά την προβολή.

Επιπλέον, δίνοντας μία ευρεία γκάμα προϊόντων, υπάρχει επίσης μεγαλύτερη πιθανότητα να βρουν οι χρήστες κάποιο προϊόν που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες τους!

Διαφημίσεις προσφορών (Offer Ads)

Οι διαφημίσεις προσφορών είναι ένα γρήγορο και χρήσιμο εργαλείο για να στοχεύσετε εκείνους που είναι οικείοι με την εταιρεία σας όπως οι fans της σελίδας και οι προηγούμενοι επισκέπτες του site. Ενώ μοιάζει με τις απλές διαφημίσεις, αντί να στέλνετε απλά κόσμο στην ιστοσελίδα σας, μία διαφήμιση προσφορών μπορεί να δώσει δύο επιλογές σε όσους κάνουν click για να λάβουν:

1. Εκπτωτικό κωδικό με ημερομηνία λήξης (online)

2. Ένα barcode που μπορούν να χρησιμοποιήσουν εάν έχετε κάποιο pop up στο Eshop σας ή στο φυσικό κατάστημα

Στο παραπάνω παράδειγμα εταιρεία του εξωτερικού έφτιαξε μία αντίστοιχη διαφήμιση για 1) τη Cyber Monday και 2) εκπτωτικό κωδικό που μπορείτε να εξαργυρώσετε μόνο εκείνη τη μέρα. Η αίσθηση του επείγοντος σε συνδυασμό με την έκπτωση είναι εκείνη που κάνει τη διαφήμιση προσφορών τόσο μοναδική γρήγορες και άμεσες πωλήσεις!

Διαφημίσεις Video

Οι διαφημίσεις βίντεο είναι καταπληκτικές τόσο για την αναγνωρισιμότητα του Brand σας όσο και για την εκ νέου στόχευση. Από εκείνους που παρακολουθούν τα βίντεο σας, μπορείτε να τους στοχεύσετε εκ νέου με άλλες διαφημίσεις βασιζόμενες στη διάρκεια του βίντεο που μόλις είδαν.

Μπορεί να σας φανεί επίφοβο, αλλά ακόμα κι ένα αρκετά τετριμμένο βίντεο μπορεί να φέρει αποτελέσματα. Για να δείτε πως μπορείτε να φτιάξετε διαφημίσεις βίντεο, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

Διαφημίσεις Εγγραφών (Leads Ads)

Οι διαφημίσεις εγγραφών σας επιτρέπουν να συλλέγετε πληροφορίεςς από το χρήστη χωρίς να χρειάζεται να φύγει από το Facebook. Το Facebook θα συμπληρώσει αυτόματα όλες τις πληροφορίες που μπορεί, συμπεριλαμβανομένων του ονόματος, του email, του τηλεφώνου έτσι ώστε να να μην χρειαστεί να το κάνει εκείνος.

Μοιάζει με μία κανονική διαφήμιση, εκτός και αν κάνετε click σε αυτήν.

Μόλις πατήσετε το κουμπί «Υποβολή» τότε θα έχετε μία προοπτική. Μέσα στο Facebook πρέπει να κατεβάσετε χειροκίνητα το αρχείο κι έπειτα να το ανεβάσετε στο CRM σας.

Για να δημιουργήσετε μία διαφήμιση για εγγραφές, επιλέξτε το «Lead Generation» ως αντικείμενο στο Ads Manager ή στον Power Editor.

Διαφημίσεις καμβά (Canvas Ads)

Οι διαφημίσεις καμβά είναι ένας διαδραστικός τρόπος προβολής. Για να δημιουργήσετε έναν καμβά, θα μεταβείτε στη σελίδα που δημιουργήθηκε γι’ αυτό το σκοπό.

Να διευκρινίσουμε ότι η δημιουργία καμβά δεν βρίσκεται στο Ads Manager.

  • Πατήστε «Εργαλεία Δημοσίευσης» στη σελίδα σας.
  • Επιλέξτε «Καμβάς».
  • Δημιουργήστε το δικό σας καμβά.

Όταν δημιουργηθεί ο καμβάς, θα προκύψει ένα μοναδικό link. Θα αντιγράψετε αυτό το σύνδεσμο και θα μεταβείτε στη συνέχεια στο Ads Manager.

Τα επόμενα βήματα:

  • Δημιουργήστε ή επεξεργαστείτε clicks στην ιστοσελίδα ή conversions ως αντικείμενο για την καμπάνια σας.
  • Στο πεδίο με την προσθήκη του URL βάζετε το link που πήρατε προηγουμένως
  • Ο καμβάς σας είναι έτοιμος!

Δυναμικές διαφημίσεις (Dynamic Ads)

Οι δυναμικές διαφημίσεις προϊόντων του Facebook είναι ένας τρόπος να παρουσιάσετε ένα προϊόν ή πολλαπλά σε εκείνουν που έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σας. Βασιζόμενες στις συνήθειες των επισκεπτών, μπορείτε να προβάλετε διαφορετικές διαφημίσεις σε διαφορετικές ομάδες ανθρώπων ανάλογα με τα ενδιαφέροντά τους.

Προβεβλημένο περιεχόμενο: Αφού οι πελάτες επισκεφτούν μία σελίδα προϊόντος στο Eshop σας, μπορείτε να τους δείξετε το ίδιο προϊόν μέσω διαφήμισης στο Facebook.

Προσθήκη στο καλάθι: Το να «παρατάνε» πράγματα στο καλάθι είναι ένα αρκετά σύνηθες φαινόμενο στα Eshop. Οι διαφημίσεις Facebook μπορούν να χρησιμοποιηθούν για να προβάλουν στους αγοραστές τα προϊόντα που έβαλαν στο καλάθι, αλλά δεν αγόρασαν ποτέ. Αυτή η διαφήμιση μπορεί να αποτελέσει το τελευταίο βήμα προς την πώληση.

Αγορά προϊόντων: Η πώληση δεν σταματάει μετά την πρώτη αγορά. Μόλις ο πελάτης ολοκληρώσει μία αγορά, μπορείτε να ξεκινήσετε διαφήμιση με σχετικά προϊόντα, νέες αφίξεις και οτιδήποτε μπορεί να ταιριάξει στις προτιμήσεις του εκάστοτε πελάτη.

Οι δυναμικές διαφημίσεις βασίζονται αποκλειστικά στα δεδομένα που συλλέγονται από την ιστοσελίδα σας, καθιστώντας έναν ισχυρό τρόπο σύνδεσης με τους αγοραστές και προσωποποιώντας την εμπειρία με τα προϊόντα που θέλουν πραγματικά να δουν.

Με μία περισσότερο εξατομικευμένη εμπειρία για τον πελάτη σας, αυξάνετε τις ευκαιρίες του conversion, καθώς και την εξοικονόμηση εκατοντάδων ωρών από το «στήσιμο» των διαφημίσεων.

Επώνυμο περιεχόμενο (Sponsored Mentions)

Εάν έχετε δει ποτέ μία εταιρεία να εφαρμίζει «Μαζί με» και το Brand κάποιας άλλη εταιρείας, τότε έχετε δει το Επώνυμο Περιεχόμενο ή αλλιώς Χορηγούμενες Αναφορές. Ουσιαστικά αυτός είναι ο συνδυασμός μαζί με ένα άλλο αντίστοιχο Brand ή κάποιον infuencer με αντίστοιχα προϊόντα.

Για να δημιουργήσετε μία αντίστοιχη διαφήμιση, θα πάτε στη σελίδα σας και όχι στο Ads Manager και θα ψάξετε για τη «χειραψία»:

Ένα σημαντικό πλεονέκτημα αυτού του τύπου διαφήμισης είναι ότι τόσο η δική σας εταιρεία, όσο κι εκείνη που συνεργάζεστε μπορείτε να δείτε τα αποτελέσματα της διαφήμισης.

Αφού γνωρίζετε όλα τα είδη διαφημίσεων, ζητήστε τις ιδέες μας για το τι πρέπει να στοχεύσετε για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.